محوطه سازی

محوطه سازی

خدمات محوطه سازی

محوطه اولین فضایی است که هنگام ورود دیده می شود و زیبایی آن تاثیر زیادی بر فضای کلی ساختمان دارد. همچنین محوطه به طراحی و معماری ساختمان روح می بخشد و باعث می شود که ساختمان یا ویلا خاص و باصفا جلوه کند. اولویت کار ما در ارائه خدمات محوطه سازی ایجاد فضای دلنشین و روحیه بخش متناسب با سبک معماری و طراحی ساختمان می باشد.

 خدمات ما در خصوص هر نوع ساختمانی متفاوت است. به عنوان مثال اگر بخواهیم کارهای مربوط به محوطه سازی ویلا را انجام دهیم معمولاً از گیاه های متنوع متناسب با شرایط آب و هوایی آن منطقه استفاده می کنیم. همچنین در محوطه سازی ویلا ها تمرکز بیشتری بر روی احداث آلاچیق، استخر، باغ های گل، آبنما ها و موارد این چنینی داریم. به این دلیل که محوطه سازی ساختمان تاثیر زیادی بر زیبایی و آرامش فضا دارد.

موارد مهم در محوطه سازی

یکی از مراحل مهم هر ساختمانی مربوط به محوطه سازی آن است. چون محوطه سازی آخرین مرحله ساختمان سازی به حساب می‌آید برخی افراد اینگونه تصور می ‌کنند که محوطه سازی اهمیت چندانی ندارد در حالی که اینطور نیست! بلکه ساخت یک محوطه زیبا تاثیر زیادی در زیبایی فضا دارد. طراحان ما سعی می ‌کنند از ابتدای کار، محوطه سازی را مورد توجه قرار دهند تا اینکه با ایجاد محوطه‌ زیبا خدمات خود را به بهترین شکل ممکن ارائه دهند.

در خدمات محوطه سازی یکسری موارد مهم هستند که باید مورد توجه قرار گیرند. در اینجا قصد داریم تا شما را با عناصر مهمی که در محوطه سازی تاثیر زیادی دارند آشنا کنیم.

رنگ بندی فضا

اولین مورد مهمی که در محوطه سازی باید مورد توجه قرار گیرد رنگ بندی فضا است؛ زیرا رنگ اولین المانی می باشد که به طور مستقیم و غیر مستقیم در طراحی کلی فضا تاثیر زیادی دارد، پس حتماً باید به مسئله رنگ بندی توجه کنید. طراحان ما برای اضافه کردن رنگ به محوطه ساختمان از سنگ فرش، آبنما، دیوار، بوته های گل و گیاه و نرده استفاده می کنند. البته در ارائه خدمات محوطه سازی ساختمان و فضای محوطه بسیار اهمیت دارد.

اگر می خواهید از جعبه گل یا گل های سفید و رنگی برای اضافه کردن رنگ به محیط استفاده کنید سعی کنید از بافت های گیاهی متنوع جهت جذابیت بیشتر محیط نیز بهره ببرید. همانطور که می دانید رنگ جلب توجه می کند بنابراین اگر قصد ایجاد کانون توجه در محوطه را دارید باید با مسئله رنگ بندی آشنایی کاملی داشته باشید.

طراحی محوطه

کارشناسان ما بعد از توجه به مسئله رنگ بندی و انتخاب المان های متنوع به سراغ طراحی فضای محوطه می روند. رنگ سبز به علت جذابیت و زیبایی که دارد در طراحی محوطه بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. طراحان ما سعی می کنند جهت استفاده بهینه از فضای موجود از انواع رنگ ها به ویژه رنگ سبز برای ایجاد محیطی آرام و دلنشین بهره ببرند. کارشناسان ما به هنگام ارائه خدمات محوطه سازی علاوه بر ایجاد فضای سبز در محوطه ساختمان از زمین بازی، آلاچیق، برکه، آتشکده، آبنما، نرده، بوته های گل و گیاهان و موارد این چنینی برای جذابیت بیشتر محوطه استفاده می کنند.

محدوده فضایی سبز از ترکیب گیاهان و درختان تزیینی تشکیل می شود البته ما سعی می کنیم در طراحی محوطه طبق نظرات صاحبان پروژه عمل کنیم؛ بنابراین در بیشتر موارد برای محوطه سازی از گیاهان خوراکی، درختان میوه و سبزیجات نیز استفاده می کنیم.

یکی دیگر از نکات مهمی که باید در طراحی محوطه مورد توجه قرار گیرد شرایط اقلیمی و آب و هوایی منطقه است. هر گیاهی شرایط پرورش و نگهداری متفاوتی دارد؛ بنابراین اگر بدون توجه به شرایط آب و هوایی منطقه گیاهی را در محوطه نگهداری کنید ممکن است بعد از مدتی از بین برود. پس حتماً شرایط اقلیمی را در کاشت هر نوع گیاهی مورد توجه قرار دهید.

کارشناسان ما خدمات محوطه سازی را با توجه به تمام نکات فوق در اختیار مشتریان قرار می دهند.

اهمیت محوطه سازی

همانطور که قبلا به این موضوع اشاره کردیم محوطه سازی اهمیت زیادی در فضا و معماری ساختمان دارد. کارشناسان ما با تمام اصول و نکات مهم و تاثیر گذار در محوطه سازی آشنا هستند و طراحی متناسب با ساختمان شما را انجام می ‌دهند. طراحی محوطه یک ویلای مسکونی با طراحی محوطه آپارتمان یا ساختمان اداری و تاسیساتی بسیار متفاوت است. خدمات محوطه سازی حتماً باید متناسب با نوع ساختمان و فضای موجود ارائه شود تا زیبایی ساختمان چند برابر شود.

طراحان ما از ابتدای کار به فکر طراحی محوطه بنا و فضاهای باز و نیمه باز هستند و سعی می کنند در طراحی محوطه های متنوع عملکرد خوبی داشته باشند. بدون شک اگر محوطه سازی با انتخاب دقیق و درست گل ها و گیاهان و درختچه هایی که با اقلیم منطقه و شرایط آب و هوایی سازگار هستند صورت گیرد شاهد ساختمان های شیک و لوکس خواهید بود.

محوطه سازی ویلا

ویلا سازی یکی از شیک ترین و دلباز ترین ساختمان ها است که محوطه سازی آن اهمیت ویژه ای دارد. خدمات محوطه سازی برای ویلا با توجه به دسته بندی های مختلف ارائه می شود. ویلایی که در داخل شهر بنا شده است محوطه سازی متمایزی با ویلا های بیرون شهر دارد. معمولاً در محوطه سازی ویلا های درون شهری بیشتر از گونه های گیاهی که برای محوطه سازی شهری مناسب هستند استفاده می شود.

  طراحان ما برای محوطه سازی ویلا های بیرون شهری بیشتر از آبنما ها، استخرهای روباز و پوشیده، زمین های بازی، آلاچیق ها،آتشکده ها، نهر ها و… استفاده می ‌کنند تا محیط آرامش و جلوه خاصی داشته باشد.

تیم محوطه سازی بلند بارو با بیش از دو دهه تجربه خدمات محوطه سازی را با توجه به انواع ساختمان ها به مشتریان وفادار خود ارائه می دهد. این تیم با تمام اصول مهندسی و نکات تاثیرگذار در محوطه سازی آشنا است و می تواند محوطه سازی ساختمان شما را با موفقیت انجام دهد.  اگر نیاز به خدمات محوطه سازی دارید می توانید از طریق راه های سایت بلند بارو ما تماس بگیرید.

بازسازی یک ساختمان به معنای مرمت کردن آن است.بازسازی یعنی انجام اقداماتی فنی به منظور زنده کردن و دوام بخشیدن یک سازه فرسوده و قدیمی و یا در واقع بازسازی به منظور تغییر دادن و عوض کردن هر چیزی که در یک بنا می باشد که احتیاج دارد تعمیر شود. نوسازی به معنای نو کردن است. در نوسازی به تعمیر نماد های داخلی بنا پرداخته می شود و این کارها قبل از آن که طراحی دکوراسیون شروع شود،انجام می گیرد.معمولا نوسازی شامل نصب کاغذ دیوار،سقف کاذب،نقاشی و… می باشد. امروزه مصالح به روز،دست معماران و کارفرمایان را برای بازسازی بازتر کرده است به طوری که می توان واحد مسکونی و آپارتمان را مطابق با خواست مشتری بازسازی نمود.درست است که این کار ها هم سختی ها و محدودیت های خودش را دارد اما با توجه به هزینه ی کمی که نسبت به خرید یک خانه نوساز دارد،بسیار پر طرفدار می باشد.

برای مشاوره تماس بگیرید

اکثر مردم به علت اینکه از محیط زندگی خودشان خسته می شوند و یا اینکه از مکانی به مکان دیگر حمل و نقل می کنند عمل بازسازی را انجام می دهند.بازسازی کار هر کسی نیست بلکه باید از نیروهای متخصص و مشاوره های کارشناسی که در زمینه ی کاری خود تحصیلات و علم آن را دارند استفاده کرد.

با بازسازی منزل خود می توانیم محیط اطرافمان را تغییر دهیم و از آن لذت ببریم و از نظر روحی زندگی همراه با شادی و راحتی برای خودمان به وجود بیاوریم و حتی با بازسازی می توان ارزش مالی خانه مان را بالاتر ببریم.

توانایی های ما

معماری و دکوراسیون داخلی

محوطه سازی

بازسازی

مقاوم سازی

طراحی و اجرای روف گاردن

تاسیسات برق و مکانیک

طراحی سازه و معماری

مدیریت پیمان

مشارکت در ساخت

ویلا سازی

پروژه های عمرانی

اقتصاد مهندسی

از خدمات ما بازدید نمایید

آخرین پروژه های انجام شده

از خدمات ما بازدید نمایید
0
پروژه های برتر
0
نیروی کار حرفه ای
0
پروژه های در حال انجام
0
پروژه های انجام شده