معماری و دکوراسیون داخلی

 

معماری و دکوراسیون داخلی

معماری و دکوراسیون داخلی

زیبایی یکی از مواردی است که تمامی افراد به آن اهمیت می دهند. معماری و دکوراسیون داخلی شیک و زیبا فضایی دلنشین و روح نواز را برای ساکنین به ارمغان می آورد. با توجه به افزایش اهمیت دکوراسیون و زیبایی داخلی فضای ساختمان، این شغل گسترش بسیاری پیدا کرده است. برای رسیدن به یک چیدمان اصولی و جذاب و در عین حال آرامش بخش نیاز به یک سری ترفندها است که در ادامه به آن می پردازیم.

معماری و دکوراسیون داخلی چیست؟

دکوراسیون در لغت فارسی به معنای مرتب کردن، چیدمان و آراستن است. هنگامی که صحبت از معماری و دکوراسیون داخلی به میان می آید، منظور نحوه طراحی فضای داخلی ساختمان و ابزار و لوازم موجود در آن است. بسیاری از افراد برای چیدمان منزل سلیقه ای عمل می کنند و دکوراسیون داخلی را فرایندی ساده می دانند. در صورتی که انتخاب رنگ و سبک دکوراسیون به روحیات و ساخت آن بستگی دارد. اگر هر یک از اصول چیدمان نادید گرفته شود، فضا آرامش خود را از دست می دهد. به همین دلیل بسیاری از افراد برای دکوراسیون داخلی منزل و یا محل کار خود از افراد حرفه ای کمک می گیرند.

چرا معماری و دکوراسیون داخلی مهم است؟

اهمیت معماری و دکوراسیون داخلی به قدری است که بسیاری از شرکت ها به صورت گسترده در این زمینه فعالیت می کنند. حتی این شغل در بسیاری از آموزشگاه ها تدریس می گردد. دکوراسیون داخلی تنها بر روی جنبه زیبایی تاکید ندارد، بلکه چیزی فراتر از زیبایی است. معماری و دکوراسیون داخلی تعیین کننده رفتار بیننده است. به همین دلیل بسیاری از فروشگاه های بزرگ از طراحان حرفه ای برای طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه خود استفاده می کنند تا با چیدمان و عناصر موجود در فضا بیننده را ترغیب به خرید کنند. از طرفی طراحی دکوراسیون اصولی در یک شرکت آرامش بیشتر و در نتیجه بازدهی کاری بالاتری را برای کارمندان به همراه دارد.

معماری و دکوراسیون داخلی منزل

خانه محیطی است که افراد در آن آرامش می گیرند. به همین دلیل یک چیدمان اصولی و زیبا می تواند فضایی صمیمی را ایجاد کرده و امنیت و آرامش را به ساکنین هدیه دهد. به عنوان مثال آبی یکی از رنگ های آرامش بخش است ولی استفاده بی رویه و غیر اصولی از این رنگ در فضای خانه صمیمیت بین افراد را کاهش می دهد. به همین دلیل با یک معماری و دکوراسیون داخلی منزل اصولی می توانید زندگی بهتر و راحت تری را داشته باشید.

هزینه معماری و دکوراسیون داخلی

بسیاری از افراد گمان می کنند که برای معماری و دکوراسیون داخلی باید هزینه بالایی را پرداخت کنند. در صورتی که طراحی دکوراسیون داخلی کار ساده ای بوده و با کمترین هزینه امکان پذیر است. در واقع انتخاب رنگ مناسب و نحوه چیدمان ابزار و وسایل است که تعیین کننده آرامش روحی افراد است نه قیمت آن ها. شرکت بلند بارو یکی از شرکت های ایده پرداز و خلاق در زمینه معماری و دکوراسیون داخلی است که بر روی تمامی ترفند و اصولی طراحی تسلط کامل دارد. شما نیز با خیالی آسوده می توانید طراحی دکوراسیون خانه و یا محل کار خود را به آن ها بسپارید. این شرکت همچنین در فعالیت های دیگری مانند بازسازی و طراحی روف گاردن نیز می تواند به شما کمک کند.

انواع سبک معماری و دکوراسیون داخلی

در حال حاضر سبک های مختلفی برای معماری و دکوراسیون داخلی وجود دارد که هر فرد بر اساس محدوده جغرافیایی و سلیقه خود می تواند انتخاب کند. سبک مدرن، سبک کلاسیک، سبک اسکاندیناوی، سبک مینیمال، سبک سنتی و … از جمله رایج ترین سبک های دکوراسیون داخلی در ایران به شمار می رود. انتخاب نوع سبک مناسب برای خانه به ابعاد فضا و سلیقه ساکنین بستگی دارد. به همین دلیل معماران در هنگام انتخاب سبک دکوراسیون تمامی جوانب را در نظر می گیرند.

معماری داخی مهم تر است یا دکوراسیون؟

پیش از این که دکوراسیون جذابی داشته باشیم، نیاز به یک معماری استاندارد و زیبا داریم. به همین دلیل شرکت های طراحی در ابتدا ایده و نظرات خود را توسط نرم افزارهای کامپیوتری طراحی می کنند تا نمایی کلی از طرح را به شما نشان دهند. پس از طراحی و ساخت ساختمان، نوبت به دکوراسیون داخلی می رسد. ترکیب رنگ ها و چیدمان در این مرحله بسیار مهم است و تکمیل کننده زیبایی ساختمان می باشد.

رنگ در معماری و دکوراسیون داخلی

رنگ یکی از مهم ترین عناصری است که در معماری و طراحی دکوراسیون داخلی باید به آن توجه کرد.  به عنوان مثال رنگ مبلمان با رنگ دیوارها هماهنگی داشته باشد تا هارمونی زیبایی را به وجود بیاورد.  همچنین  رنگ قرمز و سفید رنگی جذاب هستند که گرما و صمیمیت لذت بخشی را به فضا هدیه می دهند. ولی استفاده زیادی و بی رویه از رنگ قرمز در دکوراسیون خانه استرس را افزایش می دهد.

نحوه چیدمان عناصر

از دیگر مواردی که در معماری و دکوراسیون داخلی باید در معرض توجه قرار گیرد، نحوه قرارگیری عناصر در کنار یکدیگر می باشند. استفاده زیادی از ابزارهای دکوری نه تنها خانه را جذاب نمی کند، بلکه نتایج منفی را نیز به دنبال دارد. به همین دلیل همواره سعی کنید چیدمانی ساده تر و خلوت تر داشته باشید تا فضا آرامش بخش تر باشد.

معماری و دکوراسیون داخلی در بلند باروی تهران

بلند باروی تهران با سال ها تجربه و تخصص خود در زمینه معماری و دکوراسیون داخلی توانسته مشتریان بسیاری را به خود جذب کند. این شرکت دارای افرادی خلاق و ایده پرداز هستند که به ساده ترین شکل ممکن خانه ای رویایی را برای شما به ارمغان خواهند آورد. در صورتی که شما نیز برای معماری و دکوراسیون داخلی خانه و یا محل کار خود به دنبال افراد حرفه ای و باتجربه هستید، با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا کاتالوگ کار در اختیار شما قرار گیرد.

برای مشاوره تماس بگیرید

اکثر مردم به علت اینکه از محیط زندگی خودشان خسته می شوند و یا اینکه از مکانی به مکان دیگر حمل و نقل می کنند عمل بازسازی را انجام می دهند.بازسازی کار هر کسی نیست بلکه باید از نیروهای متخصص و مشاوره های کارشناسی که در زمینه ی کاری خود تحصیلات و علم آن را دارند استفاده کرد.

با بازسازی منزل خود می توانیم محیط اطرافمان را تغییر دهیم و از آن لذت ببریم و از نظر روحی زندگی همراه با شادی و راحتی برای خودمان به وجود بیاوریم و حتی با بازسازی می توان ارزش مالی خانه مان را بالاتر ببریم.

توانایی های ما

معماری و دکوراسیون داخلی

محوطه سازی

بازسازی

مقاوم سازی

طراحی و اجرای روف گاردن

تاسیسات برق و مکانیک

طراحی سازه و معماری

مدیریت پیمان

مشارکت در ساخت

ویلا سازی

پروژه های عمرانی

اقتصاد مهندسی

از خدمات ما بازدید نمایید

آخرین پروژه های انجام شده

از خدمات ما بازدید نمایید
0
پروژه های برتر
0
نیروی کار حرفه ای
0
پروژه های در حال انجام
0
پروژه های انجام شده